جدید ترین اخبارهای ورزشی
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدید ترین اخبارهای ورزشی و آدرس 20sport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رسانه‌هاي دانمارک با وجود باخت از آلمان و حذف از يورو 2012 از تيم کشور خود تعريف کردند.


 روزنامه برلينکسه يک روز پس از باخت 2 بر يک يکشنبه شب دانمارک از ژرمن‌ها نوشت: دانمارک از آلمان شکست خورد، اما يک‌بار ديگر مثل ديدارهاي قبلي خود در يورو 2012 با تمام وجود بازي کرد. شاگردان مورتن اولسن، همانند بازي قبلي با پرتغال و قبل تر از آن برابر هلند، با تمام وجود بازي کردند، اما کلاس بازي‌ آلمان به وضوح مشخص بود که بالاتر است. ژرمن‌ها به نحوي مقابل دانمارک بازي کردند که در هر صحنه گويي يک بازيکن بيشتر از ما داشتند.



 اين نشريه افزود: مقابل آلماني که در هر پست بازي‌اش بازيکناني با کلاس جهاني دارد، حداکثر توان دانمارک همين بود که ديده شد.



 وايکينگ‌ها در اين دوره مقابل هلند به برتري رسيدند و از پرتغال و آلمان شکست خوردند.

[ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ] [ 15:27 ] [ behrad ]

پنجمين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 9:30 صبح امروز در ورزشگاه درفشي فر برگزار شد.


 20sportدر اين تمرين بازيکنان پرسپوليس زير نظر بدنساز تيم به تمرينات ويژه با کش پرداختند. اين تمرين 60 دقيقه به طول انجاميد.



 * علي کريمي که شب گذشته قراردادش را تمديد کرده بود امروز با شماره 8 کار خود را با پرسپوليس آغاز کرد. کريمي يک ساعت زودتر از ساير بازيکنان در تمرين امروز حضور داشت و بازيکنان و هواداران برخورد گرمي با او داشتند. حدود 50 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند که از حضور آنان در ورزشگاه جلوگيري به عمل آمد.  تمرين پرسپوليس تا شنبه آينده با حضور خبرنگاران و عکاسان و بدون حضور تماشاگران برگزار مي‌شود.



 * شيريني معاون اجرايي در تمرين امروز حضور پيدا کرد و دقايقي با برخي بازيکنان به گفت و گو پرداخت.



 * در تمرين امروز 10 بازيکن حضور داشتند و مسعود داستاني غايب بود.



 * دکتر خانباني روانشناس پرسپوليس نيز کار خود را امروز با پرسپوليسي‌ها شروع کرد.



 * کريمي تمرينات خود را همراه مهدوي کيا دنبال کرد. او در پايان تمرين بازيکنان را صدا کرد و همگي در ميانه زمين حلقه‌اي بستند و با فرياد "يا علي" تمرينات را به پايان رساندند. کريمي همچنين دقايقي در انتهاي تمرين با بدنساز پرسپوليس اختصاصي به گفت و گو پرداخت.

[ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ] [ 15:26 ] [ behrad ]

هافبک تيم ملي فوتبال کرواسي به ستايش از ايکر کاسياس پرداخت و او را بهترين دروازه‌بان فوتبال جهان دانست.


20sport: اگر کاسياس ضربه سر راکيتيچ را به زيبايي مهار نمي‌کرد، معلوم نبود که آيا مدافع عنوان قهرماني مي‌توانست در مرحله يک چهارم نهايي شرکت کند يا نه.


 ايوان راکيتيچ هافبک تيم ملي فوتبال کرواسي به ستايش از ايکر کاسياس پرداخت و او را بهترين دروازه‌بان حال حاضر فوتبال جهان دانست.


  وي گفت: کاسياس ضربه سر مرا به زيبايي مهار کرد. بايد قدر آن فرصت را مي‌دانستم، اما کاسياس نمايش خيره کننده‌اي داشت. او همچون ربات است. بر اين باورم که او بهترين دروازه‌بان حال حاضر فوتبال جهان است.


  راکيتيچ که در سويا اسپانيا توپ مي‌زند، افزود: بازي مقابل اسپانيا اصلا آسان نيست. مي‌خواستيم که در اين ديدار به پيروزي برسيم، اما اين نتيجه‌ رقم خورد. تلاش خواهيم کرد که در آينده با قدرت بيشتري ظاهر شويم.

[ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ] [ 15:24 ] [ behrad ]

نمايندگان مجمع قانونگذاري منطقه کراسنودار روسيه به دليل عدم صعود به يک‌چهارم نهايي يورو 2012 خواستار تنبيه بازيکنان تيم ملي فوتبال اين کشور شدند.


20sport نمايندگان مجمع قانونگذاري منطقه کراسنودار با بيان اينکه تنها شکست و شرمندگي کافي نيست، معيارهاي سخت‌گيرانه‌اي را براي مجازات تيم ملي فوتبال روسيه در نظر گرفته‌اند.



 روسيه با شکست يک بر صفر مقابل يونان نتوانست به مرحله يک‌چهارم نهايي رقابت‌هاي جام ملت‌هاي اروپا صعود کند تا اميدهاي اين تيم بر باد رود.



 نمايندگان منطقه کراسنودار که از هواداران تيم ملي روسيه بودند، از نتيجه‌اي که تيمشان کسب کرده ناراضي هستند.



 بر اساس اين گزارش آنها اکنون خواهان تعيين ميزان تقصير هر يک از بازيکنان در نتيجه کسب شده در اوکراين و لهستان هستند و نسبت به ميزان تأثير منفي که هر بازيکن بر روي عملکرد تيم داشته، درجه‌اي از تنبيه در نظر مي‌گيرند.



 اين گروه پيشنهاد کرده‌اند که بازيکناني مثل آندره آرشاوين، رومن شيروکوف و آلن دژاگوئف از حضور در تبليغات تلويزيوني محروم شوند و براي ديگر بازيکنان ممنوعيت انتقال به باشگاه‌هاي خارجي و در عوض انتقال به تيم‌هاي دسته پايين‌تر و ضعيف‌ترين تيم‌ها را خواستار شدند.



 افرادي که چنين ابتکار عملي را در دست گرفته‌اند، درخواستي رسمي آماده کرده‌‌اند که در نظر دارند آن را تسليم ديميتري کوزاک، معاون رئيس جمهور روسيه کنند؛ وي رياست ورزش را در دولت بر عهده دارد.



 اين نمايندگان همچنين در نظر دارند بدانند چه مقدار از بودجه براي سفر تيم ملي به جام ملت‌هاي اروپا هزينه شده و ميزان دستمزد مربيان و بازيکنان چه‌قدر بوده است.



 انتظار مي‌رود پاسخ اين در خواست در طول يک ماه از مسکو به کراسنودار برسد.



 اين گزارش مي‌افزايد: جاي شکرش باقي است که اين نمايندگان به تبعيت از کره‌شمالي که پس از 3 بازي نتيجه نگرفتن در جام جهاني سرمربي خود را به کار سخت محکوم کردند، عمل نکرده‌اند.

[ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ] [ 15:23 ] [ behrad ]

20sportتيم فوتبال استقلال پس از يک روز استراحت صبح امروز در سالن وزنه مجموعه ورزشي انقلاب از ساعت 11 برنامه‌هايش را پيگيري کرد.


 فريدون زندي و قاسم دهنوي، 2 بازيکني بودند که خود را به امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال معرفي کرده و در کنار ديگر بازيکنان به وزنه زدن پرداختند.



 اعضاي تيم استقلال تنها به يک ساعت کار با وزنه و بدنسازي پرداختند.



 تمرين نوبت بعداز ظهر از ساعت 18 در کمپ استقلال برگزار مي‌شود.

[ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ] [ 15:22 ] [ behrad ]

3هزار پليس مامور کنترل بازي اوکراين و انگليس


منابع خبري از افزايش ماموران پليس براي کنترل بازي امشب اوکراين و انگليس در شهر کيف خبر دادند.


 20sport:پس از آنکه چند گروه نژاد‌پرستانه اوکراين در روزهاي گذشته اعلام کردند در حاشيه ديدار امشب با تماشاگران انگليس درگير خواهند شد، پليس اوکراين به اين نتيجه رسيد که ماموران بيشتري را براي کنترل امور راهي پايتخت اين کشور کند.



 بر اين اساس اکنون تعداد ماموران پليس به بيش از 3 هزار نفر افزايش يافته است. رومن رومانف، رئيس پليس کيف گفت: ماموران در محل‌هاي در نظر گرفته شده مستقر شده و اوضاع را بطور کامل زير نظر دارند.

[ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ] [ 14:49 ] [ behrad ]

20sport:تيم ملي فوتبال اسپانيا با پيروزي يک بر صفر برابر کرواسي به عنوان صدرنشين از گروه سوم و تيم ملي فوتبال ايتاليا با شکست دادن ايرلند به عنوان تيم دوم به مرحله بعد راه پيدا کردند.


ديدار تيم‌هاي ملي اسپانيا و ايتاليا از دور سوم بازي‌هاي گروهي يورو 2012 در گروه سوم از ساعت 23.15 به sport:وقت تهران در گدانسک آره‌نا اوکراين و به قضاوت وولفگانگ اشتارک از آلمان آغاز شد و در پايان ماتادورهاي اسپانيايي با پيروزي يک بر صفر توانستند راهي مرحله بعدي مسابقات شوند.


در دقيقه 25 روي همکاري زيباي بازيکنان کرواسي پرانجيچ شوتي را به سمت دروازه کاسياس زد که دروازه‌بان تيم ملي اسپانيا به راحتي توپ را از آن خود کرد.


در دقيقه 27 سرخيو راموس با تکل خشني که روي پاي مانزوکيچ، مهاجم کرواسي زد، توپ را به کرنر فرستاد. بازيکنان کرواسي به اين حرکت معترض شده و اعتقاد داشتند داور بايد براي آنها پنالتي مي‌گرفت.


کورلوکا به دليل اعتراض به داور در همين صحنه کارت زرد گرفت.


در دقيقه 44 داريو سرنا از کرواسي کارت زرد گرفت.


در نيمه دوم و در دقيقه 59 بازيکنان کرواسي روي يک ضد حمله خطرناک توپ را به محوطه جريمه اسپانيا رساندند. توپ روي دروازه سانتر شد و بازيکن کرواسي با ضربه سر به سمت دروازه اسپانيا فرستاد و کاسياس آن را دفع کرد.


در دقيقه 60 فرناندو تورس از ترکيب اسپانيا بيرون رفت و خسوس ناواز به جاي او در ترکيب قرار گرفت.


در دقيقه 66 کرواسي 2 تعويض همزمان انجام داد و پريسيچ و يلاويچ را به جاي پرنجيچ و ويدا وارد زمين کرد.


در دقيقه 73 سسک فابرگاس به جاي داويد سيلوا در ترکيب اسپانيا قرار گرفت.


پريسيچ در دقيقه 78 و روي ضد حمله کرواسي توپ را به سمت دروازه اسپانيا شليک کرد که کاسياس آن را دفع کرد.


ادواردو به جاي ووکويويچ وارد زمين شد تا کرواسي ترکيبي تهاجمي‌تر پيدا کند.


در دقيقه 84 پلتيکوزا دروازه‌بان کرواسي شوتي که اينيستا از زاويه بسته زد را راهي کرنر کرد.


در دقيقه 88 و روي پاس فوق‌العاده فابرگاس، اينيستا صاحب موقعيت شد و ناواز را در شرايط گلزني قرار داد. او نيز دروازه کرواسي را باز کرد تا اسپانيا به صدر جدول گروه سوم صعود کند.


ايوان راکيتيچ، مانزوکيچ و يلاويچ در وقت‌هاي تلف شده از داور بازي کارت زرد گرفتند.


*ترکيب اسپانيا:


کاسياس، پيکه، سرخيو راموس، آربلوا، يوردي آلبا، اينيستا، ژاوي (89 نگردو)، ژابي آلونسو، بوسکتس، سيلوا (73 فابرگاس)، تورس (60 ناواز)


*ترکيب کرواسي:


پلتيکوزا، استرينيچ، کورلوکا، شيلدنفلد، ويدا (66 يلاويچ)، پرنجيچ (66 پريسيچ)، راکيتيچ، ووکوجوويچ (81 ادواردو)، مودريج، سرنا، مانزوکيچ


 


ديدار تيم‌هاي ملي ايتاليا و جمهوري ايرلند از دور سوم بازي‌هاي گروهي يورو 2012 در گروه سوم از ساعت 23.15 به وقت تهران در ورزشگاه مونيسيپال پوزنان واقع در لهستان و به قضاوت کونيت چاکر از ترکيه آغاز شد که در پايان ايتاليا با نتيجه 2 بر صفر ايرلند را شکست داد و به مرحله بعد راه يافت.


در دقيقه 28 بارزاگلي به دليل خطا بر روي مک گيدي با کارت زرد داور روبه‌رو شد.


در دقيقه 30 فدريکو بالزارتي با يک توپ ربايي و سانتر براي آنتونيو دي ناتاله، مهاجم ايتاليا را در موقعيت گلزني قرار داد که وي ضربه‌اي را به سمت دروازه ايرلند زد ولي شون لجر توپ را به کرنر فرستاد.


دقيقه 35 ايتاليا صاحب يک ضربه کرنر شد. آندره‌آ پيرلو کرنر را روي دروازه فرستاد تا آنتونيو کاسانو توپ را وارد دروازه ايرلند کند.


دقيقه 37 اندروز از ايرلند به دليل خطا روي پيرلو کارت زرد گرفت.


دقيقه 39 جان اوشي نيز به دليل خطا بر روي پيرلو کارت زرد گرفت.


در نيمه دوم و در دقيقه 47 ايتاليا حمله خطرناکي را روي دروازه ايرلند تدارک ديد. دي ناتاله بازهم در موقعيت گلزني قرار گرفت که توپ وي يک بار ديگر به وسيله سون لجر بلاک شد.


در دقيقه 49 بالزارتي توپي را براي کاسانو فرستاد که شوت آرام مهاجم ميلان به وسيله ريچارد دان دفع شد.


در دقيقه 57 جورجيو کييليني به دليل برخورد با کوين دويل آسيب ديد و جاي خود را به لئوناردو بونوچي داد.


دقيقه 63 ديامانتي به جاي کاسانو در ترکيب ايتاليا قرار گرفت.


ايرلند نيز در دقيقه 65 لانگ را به جاي مک گيدي وارد زمين کرد.


دقيقه 71 دانيله دروسي از ايتاليا به دليل خطا بر روي کوين دويل کارت زرد گرفت.


لوئيجي بوفون دروازه‌بان ايتاليا در دقيقه 73 با کارت زرد داور ترک روبه‌رو شد.


سرانجام در دقيقه 74 ماريو بالوتلي به جاي آنتونيو دي ناتاله در ترکيب ايتاليا قرار گرفت.


والترز در دقيقه 76 به جاز دويل در ترکيب ايرلند جاي گرفت.


در دقيقه 84 لجر از ايرلند کارت زرد گرفت.


دقيقه 86 کين از بازي بيرون رفت و کاکس وارد زمين شد.


در دقيقه 89 اندروز با دريافت کارت زرد دوم از بازي اخراج شد.


در دقيقه 90 ايتاليا صاحب ضربه کرنر شد. ديامانتي آن را روي دروازه ايرلند فرستاد و ماريو بالوتلي که به عنوان يار جانشين وارد زمين شده بود با يک ضربه فوق‌العاده دروازه حريف را باز کرد.


در پايان اين ديدار ايتاليا توانست با نتيجه 2 بر صفر ايرلند را شکست داده و به عنوان تيم دوم از گروه 3 به مرحله يک چهارم نهايي راه پيدا کند.


*ترکيب ايتاليا:


بوفون، کييليني (بونوچي 57)، بالزارتي، آباته، بارزاگلي، تياگو موتا، مارکيسيو، دروسي، پيرلو، کاسانو (63 ديامانتي)، دي ناتاله (بالوتلي 74)


*ترکيب ايرلند:


گيون، لجر، وارد، اوشي، دان، ويلان، مک گيدي (65 لانگ)، اندروز، داف، دويل (76 والترز)، کين (86 کاکس)‌

[ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ] [ 8:32 ] [ behrad ]

محمد رويانيان امشب با برنو متسو در جلسه‌‌اي شرکت کرد و به توافق اوليه رسيد.


 20sport مسئولان باشگاه پرسپوليس پس از اينکه با مصطفي دنيزلي به بن‌بست خوردند با سه گزينه خارجي وارد مذاکره شدند.

از همين‌رو محمد رويانيان پس از اين که سفري به خارج از کشور داشت با متسو به توافق‌هايي رسيده بود، تا اينکه اين مربي فرانسوي بامداد امروز وارد تهران شد و امشب در دفتر مديرعامل باشگاه پرسپوليس با محمد رويانيان به گفت‌وگوي مستقيم پرداخت.

گفته مي‌شود توافقات اوليه مابين طرفين شده است اما بايد تکليف دنيزلي مشخص شود و طرفين خواسته‌هاي يکديگر را بررسي کنند.

متسو ابراز علاقه کرده که دوست دارد در پرسپوليس مربيگري کند. براي انجام اين مذاکره با برخي از بازيکنان با تجربه پرسپوليس نيز مشورت گرفته شد.

[ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ] [ 8:31 ] [ behrad ]

20sport:ايتاليا در حالي در ديدار پاياني خود امشب به مصاف ايرلند مي رود که پيروزي در اين ديدار و شکست کرواسي مقابل اسپانيا مي تواند آنها را به مرحله يک چهارم نهايي برساند.


  ايرلند که ديگر شانسي براي صعود از اين گروه ندارد در يک ديدار تشريفاتي به مصاف ايتاليا مي رود. تقابل جيواني تراپاتوني سرمربي ايرلند مقابل تيم ملي کشورش در اين ديدار نکته قابل توجه است. ايتاليا – ايرلند

ورزشگاه: استاديوم سيتي، پورنان، لهستان

ظرفيت: 40 هزار نفر

داور: چونيت چاکير (ترکيه)

* انتظار مي رود ايتاليا اين بازي را با پيروزي پشت سربگذارد اما آمار بازي هاي قبلي آنها مقابل ايرلند چندان قابل توجه نيست. در 20 سال گذشته ايتاليا تنها يک ديدار از 5 رويارويي خود مقابل ايرلند را با پيروزي پشت سرگذاشته است. بدتر از آن اينکه ايتاليا در ديدارهاي رسمي و در تورنمنت هاي معتبر نتوانسته ايرلند را از پيش رو بردارد. مهمترين اين نتايج را مي توان به شکست يک بر صفر در جام جهاني 1994 و شکست در دو ديدار رفت و برگشت در مقدماتي جام جهاني 2010 دانست.

* بعد از جام جهاني 2006 نتايج ايتاليا در تورنمنت هاي معتبر واقعا ضعيف بوده است. آنها در 9 بازي که انجام داده اند 6 تساوي و 2 شکست در کارنامه خود دارند. تنها پيروزي آنها در يورو 2008 و با نتيجه 2 بر صفر مقابل فرانسه رقم خورده است.

* ايتاليا در 5 بازي اخير خود نتوانسته به پيروزي برسد و تنها 2 گل به ثمر رسانده که هر دو آنها در يورو 2012 به ثمر رسيده است.

* در 3 جام جهاني قبلي و يک جام ملتهاي اروپا ايرلند در 16 بازي 12 گل دريافت کرده است و در هيچ ديداري بيشتر از 2 گل نخورده اما در يورو 2012 آنها تمام آمارهاي خود را خراب کردند و در تنها 2 بازي 7 گل دريافت کردند.

* شکست 4 بر صفر ايرلند مقابل اسپانيا

اولين بار در 5 سال اخير بود که ايرلند چنين شکست سنگيني را متحمل مي شود. آنها در 60 بازي اخير خود چنين شکستي را تجربه نکرده بودند.

* ايرلند در 6 بازي اخير خود تنها 4 گل به ثمر رسانده که نشان دهنده کمبود يک گلزن قهار در خط حمله آنها را نشان مي دهد. در 12 بازي که ايرلند در سال گذشته انجام داد تنها رابي کين بيشتر از يک گل به ثمر رسانده است.

ترکيب احتمالي:

ايتاليا (2-5-3)جيانلوئيجي بوفون، لئوناردو بونوچي، دانيله ده روسي، جورجيو کيه ليني، کريستين ماجو، آنتونيو نوچرينو، آندره آ پيرلو، کلوديو مارکيزيو، امانوئله جياکريني، الساندرو ديامانتي، آنتونيو دي ناتاله

ايرلند (2-4-4)شي گيون، جان اوشي، شون سنت لدگر، ريچارد دان، استيفن وارد، ايدن مک گدي، گلن والان، کيث اندروز، ديمين داف، رابي کين، کوين دويل

[ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ] [ 8:30 ] [ behrad ]

علي کريمي با توافقي يک ساله در پرسپوليس ماندني شد.


 20sport:علي کريمي هافبک خوش تکنيک تيم ملي فوتبال کشورمان پس از حرف و حديث‌هاي فراوان امروز در جلسه‌اي با رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس شرکت کرد که در نهايت پس از اين جلسه به توافق رسيد که يک سال ديگر در پرسپوليس بماند.

کريمي قرارداد خود را فردا در هيئت فوتبال ثبت خواهد کرد.

[ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ] [ 8:30 ] [ behrad ]
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 41392
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز