جدید ترین اخبارهای ورزشی
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدید ترین اخبارهای ورزشی و آدرس 20sport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





صعود آلمان و پرتغال از گروه B


20sport:آلمان و پرتغال به عنوان تيم‌هاي اول و دوم از گروه مرگ جام ملت‌هاي اروپا به مرحله يک چهارم نهايي صعود کردند و دانمارک و هلند از صعود بازماندند.


به گزارش خبرگزاري فارس چهار تيم قدرتمند آلمان، دانمارک، هلند و پرتغال از ساعت 23:15 يکشنبه شب در دو شهر از اوکراين به ميدان رفتند تا با انجام آخرين دور از پيکارهاي گروه دوم تکليف تيم‌هاي صعود کننده را مشخص کنند.


در ورزشگاه له‌ويف آلماني‌‌ها که از دو بازي قبلي مقابل پرتغال و هلند دو برد و 6 امتياز اندوخته کرده بودند، برابر دانمارک قرارگرفتند. ژرمن‌ها در سايه بازي هجومي خود در 45 دقيقه نخست، به گل در دقيقه 19 توسط لوکاس پودولوسکي، ستاره عضو تيم کلن رسيدند اما کرون دلي بازيکن موفق دانمارکي‌ها در يورو 2012 موفق شد در دقيقه 25 بازي را به تعادل کشاند تا دو تيم نيمه نخست را با تساوي به پايان ببرند.


در نيمه دوم پس از مدتي که دانمارکي‌ها حملات پراکنده‌اي انجام دادند، تيم آلمان بار ديگر بر بازي مسلط شد و توانست توسط راس بن‌در در دقيقه 81 گل دوم را به ثمر رساند و با 9 امتياز به عنوان صدرنشين گروه موسوم به گروه مرگ به مرحله بعد صعود کند.


ترکيب تيم ‌هاي آلمان و دانمارک به اين شرح است:


آلمان: نوير، لارس بن‌در، هوملس، باداشتوبر، لام، خديرا،‌شواين اشتايگر،‌توماس مولر(84 کروز)، اوزيل، پودولوسکي(از دقيقه 64 شورله)، گومس(از دقيقه 74 کلوزه)


سرمربي: يواخيم لو


دانمارک: آندرسن، ياکوبسن،‌کاجر، اگر، پولسن(82 نيکلسن)، کويست،‌اريکسن،‌ پالسن، زيملينگ(از دقيقه 80 کريستن)، کرون‌دلي، بنتنر


سرمربي: مورتن اولسن




همزمان با اين پيکار در ورزشگاه متاليست خارکف ، هلند و پرتغال برابر هم صف‌آرايي کردند و همانند مصاف ديگر گروه نيمه اول را با نتيجه اي مشابه به آخر رساندند.


در دقايق ابتدايي هلند که با ارائه بازي هجومي صاحب موقعيت‌ هاي گل شد، توانست توسط رافائل فان درفارت،‌هافبک بازي‌ساز خود در دقيقه 11 به گل برسد. پس از اين گل تيم تحت رهبري فان مارويک به يکباره عقب نشيني کرد و پرتغالي‌ها صاحب دست کم 3 موقعيت جدي گل شدند که توسط پوسيتگا و رونالدو به هدر دادند اما در دقيقه 28 توسط رونالدو با حرکتي به عمق خط دفاع حريف به گل تساوي رسيدند.


در نيمه دوم پرتغالي ‌ها به برتري خود ادامه دادند تا اين که پس از هدر رفتن موقعيتي جدي توسط لوئيس ناني،‌ کريس رونالدو در دقيقه 74 گل برتري تيمش را به ثمر رساند.

دو تيم چندين موقعيت گل ديگر داشتند که دروازه بانان و تير دروازه ها مانع فروپاشي مجدد دروازه ها شد و در پايان بازي با نتيجه دو بر يک به سود پرتغال خاتمه يافت تا اين تيم به عنوان تيم دوم گروه راهي مرحله بعد شود.


ترکيب هلند و پرتغال به اين شرح است:


هلند: استکلن‌بورگ، فان در ويل، ولار، ماتيسن، ويلمس(از دقيقه 67 آفلاي)، فان درفارت، نيجل ديونگ، روبن، فان پرسي، اسنايدر، هونتلار


سرمربي: فان مارويک


پرتغال: پاتريسيو، آلوس، په‌په، کوئنترائو، پريرا، ولوسو،‌موتينيو، ميرالس(از دقيقه 72 کوستيدو)، ناني(از دقيقه 86 رولاندو)،‌رونالدو، پوستيگا(از دقيقه 65 اوليويرا)


سرمربي: پائولو بنتو




جدول رده بندي:


1- آلمان 9 امتياز


2-پرتغال 6 امتياز


3-دانمارک 3 امتياز


4-هلند بدون امتياز

[ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ] [ 8:28 ] [ behrad ]
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 41401
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز